dimarts, 16 de febrer de 2010

Explorant segària

vaig anar a vore si podia accedir a la creueta per algun acces nou ( no el marcat ) , i pujant per el verger , vaig vore una canal prou asequible.Em vaig acostar i en tot moment amb molta precaució i prudencia vaig anar pujant cap al cim , que te una trepada de grau 2+ i algun pas de 3.
Ahi van les fotos:

Canal de acces

Vaig pegar una volteta per alli i en direccio est vaig trobar un pont de roca , que s'utilitza per posar material d'escalada per fer la cresta est .

Impresionant cresta est :)



La creueta direcció oest


Tant per a anar com per a tornar per la via normal hi ha un pas de 10 metres d'arista afilada que be es pot fer per el mateix fil o be destrepant per baix , de les dos maneres es algo perillos , pero per baix es algo mes asequible


Des del altre costat


Jo en la creueta :)

1 comentari:

  1. impressionants les vistes!!! mai em cansaré d veure-les!!!??? espere q no!!! ;)

    ResponElimina